Nieuwe combinatiefunctionaris voor Fortissimo

Geplaatst 13-11-2018

Geplaatst door Jennifer Regts

Het bestuur is verheugd jullie te kunnen melden dat we een nieuwe combinatiefunctionaris hebben. Stefan van Doorn is bereid gevonden de functie van Joëlle over te nemen. Joëlle gaf eind vorig seizoen aan dat ze het niet meer kan combineren met studie en stage. Als bestuur gingen we op zoek naar een opvolger, het bleek erg lastig deze te vinden binnen Fortissimo en uiteindelijk is er een extern iemand aangetrokken. Stefan hoorde via via van onze vacature en besloot de stoute schoenen aan te trekken en ons te benaderen.
Stefan is in oktober al van start gegaan maar afgelopen maandag was er dan eindelijk de officiële ondertekening . Het bestuur bedankt Joëlle via deze weg nogmaals voor haar inzet het afgelopen jaar en wenst Stefan veel plezier en succes als combinatiefunctionaris bij K.V. Fortissimo.

Hieronder zal Stefan zich kort voorstellen:

Beste leden van Fortissimo,
Mijn naam is Stefan van Doorn, ik ben 28 jaar oud en woon in De Meern. Sinds oktober ben ik begonnen aan deze mooie uitdaging. Ik hoorde via Synergo (waar ik hiervoor 3,5 jaar actief was) dat Fortissimo een vacature open had staan voor de functie van combinatiefunctionaris. Na een leuk gesprek met Jennifer en Nadine was ik overtuigd en ben ik heel blij om weer iets in het korfbal te kunnen doen. Naast dit werk ben ik ook nog pedagogisch medewerker bij de sport BSO van Partou in Houten en geef ik op zaterdag zwemles bij Zwemschool Midden in Vianen. Ik vind het leuk om afwisselend werk te hebben en vooral het lesgeven, kinderen iets aanleren  en activiteiten organiseren daar haal ik mijn voldoening uit. In mijn vrije tijd fitness of hardloop ik graag en daarnaast houd ik van gamen, films/ series en voetbal kijken.
Zelf heb ik ruim 12 jaar gekorfbald bij VIKO in Vianen. Helaas moest 3 jaar geleden stoppen omdat ik mijn voorste kruisband had afgescheurd en na een lange revalidatie wilde ik het risico niet meer lopen op weer geblesseerd te raken.
Verder ben ik zoals eerder aangegeven naast speler ook actief geweest als combinatiefunctionaris bij Synergo. Na 3,5 jaar moest ik afgelopen zomer noodgedwongen afscheid nemen omdat de sportorganisatie in Utrecht mijn contract niet om zette in een vaste aanstelling. Daarom ben ik blij om bij Fortissimo aan de slag te gaan. Korfbal is een leuke sport en het is mooi om dat over te kunnen brengen op andere in de vorm van clinics en verschillende sport- en spelactiviteiten.
Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in. De komende tijd ga ik gebruiken om clinics te geven bij verschillende scholen en daarnaast zal ik ook kennis maken met een aantal mensen binnen de vereniging. De eerste lessen op de scholen waren erg leuk en de reacties waren positief. Ik ben benieuwd of deze kinderen de sport zo leuk vinden dat zij mee komen trainen of lid worden van de vereniging. Ik zal jullie ongetwijfeld op de hoogte houden van de activiteiten die ik voor Fortissimo doe.

Met sportieve groet,
Stefan van Doorn