Ellen en André 25 jaar lid

Geplaatst 04-11-2018

Geplaatst door Nadine Arendse

Afgelopen vrijdag was het weer tijd voor een jubileum van niet één, maar twee van onze leden!
Ellen en André zijn 25 jaar geleden lid geworden van onze club, overgekomen van HKV in Den Haag.
Ellen en André zijn destijds naar Nieuwegein verhuisd en zijn om zich heen gaan kijken naar een club waar ze een goed gevoel bij hadden, dit werd naturlijk onze club.
Door de jaren heen hebben ze veel dingen gedaan. André heeft verschillende teams gecoacht en de afgelopen drie jaar natuurlijk ons eerste, met als hoogtepunt de promotie naar de tweede klasse op zowel het veld als in de zaal. Wat een feest was dat!
Ellen is lang actief geweest in de Technische Commissie, heeft nog wat jaartjes gespeeld en ook zij heeft verschillende jeugteams onder haar leiding gehad.
Nog altijd zijn ze geregeld te zien als supporters van onze selectie en Ellen draait af en toe gezellig mee achter de bar.
André is herstellende van een knie operatie, maar zal zodra weer hersteld actief meegaan helpen bij de C1.
Afgelopen vrijdag zijn we met het hele bestuur gezellig op de koffie geweest om te vieren dat Ellen en André al zo'n tijd zo'n actieve rol vervullen in onze vereniging.
En naar wat bleek zijn ze van plan om nog een hele lange tijd actief bezig te blijven voor onze club!

• Stef van Veenendaal
  • Teun van der Vusse