A PHP Error was encountered

Vrienden van Fortissimo schenken videocamera

Geplaatst 25-10-2018

Geplaatst door

Vrienden van Fortissimo schenken videocamera met toebehoren aan de Technische Comissie.

Fortissimo is aan het ontwikkelen. Meer focus op korfbal, korfbal voor iedereen en natuurlijk de ledengroei. De Vrienden van Fortissimo hebben een belangrijke rol binnen de vereniging Fortissimo. Jaarlijks is er een budget beschikbaar wat door de “Vrienden van Fortissimo” zelf is ingelegd en waar leden van Fortissimo met een goed plan terecht kunnen.

Zo ook Dorien Boer, die voor de vereniging op zoek was naar een goede filmcamera die breed ingezet kan worden binnen de club. Fortissimo beschikt over een goede camera, welke door de selectie wekelijks gebruikt wordt. Maar ook bij de andere teams is er meer en meer behoefte om gebruik te maken van de middelen die vandaag de dag beschikbaar zijn.

De Vrienden van Fortissimo hoefden hier niet lang over na te denken. Een filmcamera die gebruikt kan worden voor het vastleggen van wedstrijden, die ingezet kan worden tijdens trainingen en natuurlijk die door de vereniging gebruik kan worden tijdens activiteiten. Dat verzoek moest haast wel gehonoreerd worden.

Zogezegd zo gedaan en afgelopen week hebben we de splinternieuwe camera en bijhorend statief overgedragen aan de vereniging. Zo dragen we als Vrienden van Fortissimo een belangrijk stukje bij in de sportontwikkeling van onze club. Succes Fortissimo!

De Vrienden van Fortissimo

PS Wil jij ook vriend worden van de Vrienden van Fortissimo, informeer naar de mogelijkheden en draag net zoals vele andere vrienden op een leuke manier iets “extra’s” bij voor onze leuke club!

Zie onze site http://www.kvfortissimo.nl/vrienden-van-fortissimo