Mariëlle Engel-Willems 25 jaar lid

Geplaatst 18-10-2018

Geplaatst door Jennifer Regts

Het bezoeken van de leden die 25 jaar of langer lid zijn van Fortissimo is een leuk klusje van het bestuur, want wat is het leuk om al die verbaasde gezichten te zien als ze de deur open doen. Zo ook dinsdagavond 16 oktober toen wij aanbelde bij Mariëlle.

Mariëlle Engel-Willems woont samen met haar man en dochter in Houten. Dochter Yara van 9 korfbalt bij concurrent Victum in de E1 en lijkt het korfbalenthousiasme van haar moeder geërfd te hebben.
Mariëlle is op haar 13e bij Fortissimo terecht gekomen nadat het turnen niet voor haar bleek weggelegd. Samen met beste vriendin Yvonne kwam ze in de B1 terecht. Hierna is ze nooit meer bij Fortissimo weggegaan en momenteel speelt ze in het 4e.

Als je Mariëlle vraagt naar haar leukste herinneringen tot nu toe, dan kan ze niet kiezen. ‘Er zijn veel leuke activiteiten, wedstrijden, kampioenschappen en kampen geweest’ aldus Mariëlle.

Het bijzondere is dat ze ondanks dat ze in een andere plaats woont, altijd bij Fortissimo is blijven korfballen door de gezellige sfeer. Dat is de kracht van Fortissimo, zijn we het met zijn allen over eens.
Mariëlle, we hopen je nog lang als (spelend) lid te mogen behouden.

Namens het bestuur,
Nadine Arendse en Jennifer Regts