Jan Barten 25 jaar lid

Geplaatst 14-10-2018

Geplaatst door Johan Boer

Jan Barten, de man van het plein?! Dat was de reactie van een aantal jeugdleden toen ik vertelde dat we op visite gingen bij Jan vanwege zijn 25 jarig lidmaatschap. De laatste jaren zien we Jan wat minder, maar wat heeft deze man eerder veel voor onze club gedaan! De kleedkamers waar we nog altijd gebruik van maken en die er nog altijd geweldig uit zien! De voetstukken voor onze palen. Dit zijn zomaar twee voorbeelden van projecten waar Jan enorm druk mee is geweest. Lange tijd was hij elk vrij uurtje met zijn honden op ons veld. Al dit werk heeft hem al de titel lid van verdienste opgeleverd. Dit jaar was Jan 25 jaar lid. Met zijn dochter Danielle, hadden we stiekem een afspraak gemaakt. Ook zij is jaren actief lid geweest net als zijn andere dochter en ook zijn vrouw was vaak op ons veld aanwezig. We werden hartelijk ontvangen en hebben gezellig herinneringen opgehaald aan deze 25 jaar. Jan, we zijn je nog altijd dankbaar voor al het werk dat je hebt verricht! We hopen dat je nog vele jaren lid blijft van onze mooie club!

Nadine Arendse