Bart Mulder 25 jaar lid

Geplaatst 27-10-2018

Geplaatst door Jennifer Regts

Veel mensen starten na de zomervakantie met een sport en worden hierdoor per 1 oktober officieel lid, zo ook veel Fortissimo leden. Afgelopen periode was dus ook een drukke periode met veel jubilarissen voor het bestuur. Zo ook deze dinsdagavond 23 oktober toen wij op bezoek mochten bij Bart Mulder.

Bart is vanaf kleins af aan door zijn ouders meegenomen naar de club en zodoende is hij al vanaf zijn 4e jaar (!) lid van Fortissimo. Hele dagen bracht hij op het veld door, eerst zelf korfballen, dan nog even invallen bij dat team en daarna nog een wedstrijdje kijken bij een team, is hoe Bart zich de zaterdagen uit zijn jeugd kan herinneren. Bart heeft alle jeugdteams doorlopen en hierbij vrienden voor het leven gemaakt, zoals hij dat zelf mooi verwoordde.

In de A-jeugd raakte hij geblesseerd en hierna ging hij ook op zaterdag in de familiezaak Mulder Schoenmode werken. Na 1 jaar zonder korfbal is hij de midweek gaan versterken en dit doet hij nog steeds met veel plezier. Bart haalt niet alleen voldoening uit de gezelligheid van de midweekse avonden maar het spelletje vindt hij ook nog veels te leuk.

Bart, we wensen je nog vele jaren korfbalplezier in de midweek en bij Fortissimo.

Namens het bestuur,
Annemieke Verweij en Jennifer Regts