Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!

Geplaatst 17-09-2018

Na een denderende start van het seizoen vorig week was het 2deklaar voor de volgende wedstrijd. Mia uit Amersfoort was de tegenstander in speelronde 2, maar dit liep iets anders dan gepland. Waar vorige week goed spel werd beloond met veel doelpunten, was het spel er deze week wel maar de doelpunten niet.

Na een moeizaam begin ging het beter lopen richting de rust en ook erna werd er hard gewerkt om dit door te pakken. Helaas bleek een stug en traag spelend Mia niet in ons voordeel te werken.  Met nog een kleine eindsprint in de slotfase werd de achterstand geslonken naar 2 goals, mede dankzij goeie invalbuurten van alle reserves; Joris, Marieke, Dirk-Jan en Viënna.

Jammer genoeg zat er niet meer in op deze zaterdag en kon een erg blij Mia de wedstrijd over de streep trekken met 11-9.

Het was een lastige wedstrijd waar voor de thuiswedstrijd wel potentie ligt om de punten bij ons te houden. Gelukkig mogen we volgende week tegen SKF weer op ons eigen veld spelen, waar ons schotpercentage iétsjé hoger ligt dan in Amersfoort. Nog een bedankje voor de reserves die met ons mee zijn gegaan en het publiek dat nog is wezen kijken, tot volgende week!

Volgende week zaterdag speelt Fortissimo 2 thuis om 14:00 uur tegen SKF 5 en speelt Fortissimo 1 - tegen Conventus 1 om 15:30.

Fabian