​Selectie kookt voor Fortissimo!

Geplaatst 02-09-2018

Geplaatst door Tycho Konings

Heb je onze selectie ooit eens in een ander (koks)jasje willen zien? Dan is aanstaande zaterdag je kans!

Aanstaande zaterdag start de eerste competitieronde en speelt onze selectie thuis op IJsseloever. Na de wedstrijd van ons eerste zal de selectie zichzelf van een andere kant laten zien. Om iedereen van Fortissimo te bedanken voor hun (toekomstige) steun is iedereen welkom om een door ons bereidde maaltijd te komen nuttigen. Het maakt niet uit in welk team je zit, of je supporter bent, vrijwilliger of hoe oud je bent. Je zult bediend worden door ons!

Wat moet je doen:
  • Geef onder dit bericht aan of je wilt komen en met wie je komt. Of laat dit aan één van de selectieleden weten.
  • Geef dit bericht door aan al je vriendjes, vriendinnetjes, familie of fortissimo-ers en nodig ze ook uit.
  • Neem €2,50 mee of pin dit in de kantine.
  • Geniet van een warme maaltijd!

Wanneer:

Zaterdag 8 september na de wedstrijd van het eerste in de kantine.

Tot dan!

De selectie

PS. Heb je een dieet wens of mag je iets niet eten, geef dit dan ook meteen door!