Nieuwe velden

Geplaatst 14-09-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Beste Fortissimo leden,

Na veelvuldig overleg met de Gemeente kunnen wij jullie mededelen dat de Raad onlangs definitief goedkeuring heeft gegeven voor de aanleg van 4 nieuwe korfbalvelden.
Naast deze korfbalvelden zullen wij ook de beschikking krijgen over een Beachkorfbalveld.
De nieuwe korfbalvelden voldoen aan de afmetingen van de KNKV voor meer attractief en dynamisch korfbal.
Komende week wordt de aanbesteding uitgeschreven en de planning is dat met ingang van het zaalseizoen wordt gestart met de aanleg van de nieuwe velden.
Indien alles volgens planning verloopt kunnen we bij aanvang van het tweede veldseizoen op de nieuwe velden spelen.
Binnenkort als de definitieve tekening in ons bezit is zullen we deze ophangen in het clubhuis.

Sportieve groet,
Guus Langemeijer en Bert Varwijk