Klaar voor de start....... GO!

Geplaatst 07-09-2018

Zijn jullie klaar voor de start?

Op 6 augustus begon ons avontuur met de Fortissimo Selectie. Voor Marc allemaal nieuwe gezichten. Ruben kende de meeste al, maar als trainer is het toch anders. En Martijn heeft een hoop jeugdtrainers al op cursus gehad en heeft natuurlijk zelf jarenlang in S1 gespeeld.

Het spannende van een selectie is altijd hoe de uiteindelijke teams eruit zijn gaan zien. Voor de spelers één moment van vreugde maar ook voor anderen één moment van teleurstellingen. Voor veel supporters een moment van nieuwsgierigheid.

We starten dit seizoen in de volgende opstellingen

Fortissimo 1
Joelle, Inez, Arda & Joyce
Jasper, Tycho, Rohy & Martin

Fortissimo 2
Merel, Vienna, Britt, Anniek, Anouk & Daphne
Michael, Andre, Bryan, Daan & Fabian

Na weken van voorbereiding gaan we morgen van start.  Thuis tegen Revival met S1 en tegen Tiel 72 met Fortissimo S2.

Aansluitend is daar de eerste editie van Fortissimo Selectie Kookt!  Ruim 100 mensen hebben zich aangemeld om na de laatste wedstrijd aan te sluiten voor een heerlijke maaltijd. Gaaf hoor, ik zeg nu al: One Team!

One Team, One Dream. Voor de oplettende Fortissimoleden, we hebben een nieuwe korfbal slogan: One Team, One Dream. Want wie wil er geen stappen maken in het korfbal, wie droomt er nou niet van een gaaf doelpunt of een giga mooi verdedigend blok? Maar dit kun je nooit alleen behalen, daarvoor heb je al je teamgenootjes nodig. Dromen van Ahoy, Ziggo, kampioenschappen of gewoon een ontzettend leuk seizoen. Ieder team van Fortissimo kan wel een Team Dream bedenken toch?  One Dream!

Na al die weken van trainen, begint bijna voor iedereen zaterdag de competitie, een mooi meetpunt waar je als ploeg op dit moment staat. Een spannende dag, voor ons met de selectie maar ook voor jullie met jullie teams.

Namens de hele selectie wensen we jullie ontzettend veel succes en bovenal veel plezier!

One Team, One Dream!

Tot morgen!

Marc, Ruben , Martijn & Jenneke
Technische staf Fortissimo Selectie

ps de komende weken komt de selectie op bezoek bij onze jeugdteams met een leuk aardigheide!

• Corrie van Dijk
  • Maylinn Pieneman