Fortissimo 2 wint waterballet

Geplaatst 27-09-2018

Geplaatst door Marc Verhoeven

Waar het bij de eerste thuiswedstrijd van Fortissimo 2 nog heerlijk weer was. Leek de tweede thuispartij in het water te vallen. De twee junioren wedstrijden in het voorprogramma werden tijdens de wedstrijd afgelast. Maar de weergoden hadden voor de selectie van Fortissimo een beter vooruitzicht. Daan heeft het verslag gemaakt!

Afgelopen zaterdag was het weer zover. Fortissimo 2 mocht weer een wedstrijd spelen en dit keer tegen SKF 5. Bij de voorbereiding zagen we in verte al wat regenwolken hangen maar deze zouden hopelijk nog even hun water vasthouden. Helaas begon een kwartiertje later de stortval. Wedstrijden die toen bezig waren werden afgelast en onze wedstrijd werd even uitgesteld.

Toen uiteindelijk de velden helemaal met de hand waren droog-gedweild, IDEREEN BEDANKT DIE HIELP!!, konden we beginnen met de wedstrijd. We hadden een goede start en de stand ging redelijk gelijk op. In de rust stonden we met 4-2 voor en deze voorsprong konden we langzaam uitbreiden.

In de wedstrijd zijn heel veel schoten gelost en veel tweede of derde kansen gecreëerd. Het schotpercentage van afgelopen zaterdag lag net wat minder hoog dan gepland, maar het was wel hoog genoeg om het waterballet te winnen met 11-8. De winst was enorm te danken aan de grote hoeveelheid publiek die in de regen naar het veld is gekomen om ons aan te moedigen!

Volgende week mogen wij weer thuisspelen tegen Dalto 7 om 12:00.

• Stef van Veenendaal
  • Teun van der Vusse