Fortissimo 4 zoekt trainer/coach

Geplaatst 06-08-2018

Geplaatst door Rogier Blokhuis

Beste allemaal,

Wij hopen dat een ieder weer volop zin heeft in een nieuw korfbalseizoen. Wij in ieder geval wel! Wij zijn ontzettend blij en dankbaar dat we met onze fantastische vereniging er voor hebben gezorgd dat elke ploeg weer een enthousiaste trainer/coach heeft voor dit seizoen. Er is echter nog één team waar we helaas nog geen trainer/coach voor hebben weten te vinden. Laat dit echter nou één van de meest gezellige teams zijn van de vereniging. Een team waarin gezelligheid gepaard gaat met veel fanatisme. Wij hebben het hier over Senioren 4!

Ben jij heerlijk uitgerust teruggekomen van vakantie en ben jij er tot je schrik achter gekomen dat je nog geen team hebt? Of heb jij altijd al is iets willen doen qua trainerschap maar is dit er nog nooit van gekomen? Pak dan nu je kans en stuur snel een mail naar technische-commissie@kvfortissimo.nl. Ook wanneer je alleen trainen wil geven of alleen wil coachen, kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Laten we in ieder geval met elkaar kijken naar een passende oplossing zodat ook dit team een welverdiende trainer/coach krijgt!

Tot snel op het veld!

Groetjes,