Teamindeling 2018-2019

Geplaatst 15-06-2018

Geplaatst door Arno de Rooy

Beste korfballers & ouders van de korfballers van Fortissimo,

Het seizoen zit er op, de eindtrainingen zijn voorbij. Echter de spanningen voor het nieuwe seizoen zijn al behoorlijk aanwezig. Om deze spanningen enigzins te verlichten, presenteert de TC in bijgevoegd Excel bestand de teamindelingen (klik op linkje onderaan dit bericht) voor het seizoen 2018-2019. Heb je naar aanleiding hiervan vragen/opmerkingen of wil je in een persoonlijk gesprek verduidelijking over de gemaakte keuzes? Dan kun je aanstaande zaterdagochtend tussen 10 en 11 gebruik maken van het inloopuurtje waar je de TC leden vragen kan stellen over deze teamindelingen.

Over de start van het volgende seizoen zal een apart bericht op de site geplaatst worden. Wat wij je nu wel kunnen vertellen is dat de vaste trainingsavonden iets gaan veranderen. Het grootste deel van de vereniging zal vanaf volgend seizoen op maandag en op donderdag gaan trainen. Houdt hier dus alvast rekening mee.

Een heel fijne vakantie en tot volgend seizoen!

Sportieve groeten,
Technische Commissie KV Fortissimo