Gezocht combinatiefunctionaris korfbal

Geplaatst 18-06-2018

Geplaatst door Jennifer Regts

Korfbalvereniging Fortissimo

Korfbalvereniging Fortissimo is een gezellige, open, bruisende en actieve vereniging. Jong en oud kunnen hier terecht en op verschillende niveaus wordt er actief korfbal gespeeld. Prestatie en gezelligheid staan beiden centraal.

Wij zoeken per 1 augustus 2018 een combinatiefunctionaris korfbal
(0,1 fte c.a. 4 uur per week)

Doelen van de functie
Het interesseren van inwoners van IJsselstein voor de korfbalsport en hen stimuleren tot deelname aan (mede) door Fortissimo georganiseerde activiteiten. Door middel van:
  • Het opzetten van korfbalactiviteiten voor kinderen in de leeftijd tussen 2 en 4 jaar in samenwerking met kinderdagverblijven.
  • Vroegtijdig en laagdrempelig laten kennismaken van jeugd en senioren met de korfbalsport. Bijvoorbeeld door activiteiten in de vakantieperiode, clinics op school, activiteiten in zorginstellingen, etc.
  • Het versterken van de samenwerking tussen andere combinatiefunctie partners en meewerken aan gezamenlijke activiteiten.
Profiel
  • Je bent 18 jaar of ouder
  • Ervaring met het geven van korfbalclinics aan jeugd tot 18 jaar;
  • Kan variëren in spel- en trainingsvormen en deze aanpassen op de doelgroep;
  • Is in staat om met een breed scala aan mensen om te gaan en hen te enthousiasmeren;
  • Beschikt over goede pedagogische vaardigheden;
  • Kan zelfstandig werken en samenwerken, komt afspraken na en geeft en ontvangt feedback;
  • Ondernemend, flexibel, leergierig, denkt in kansen en mogelijkheden en werkt resultaatverantwoordelijk;
  • Planmatig en organisatorisch sterk.
Aanbod
Een afwisselende bijbaan in een sportieve omgeving. Wij bieden een aanstelling voor bepaalde tijd, in eerste instantie tot en met 31 juli 2020. Contract en salariëring ontvang je via Sportkader Nederland.

Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature stuur dan uiterlijk 2 juli een mail naar azbestuur@outlook.com