Geslaagd Schoolkorfbaltoernooi

Geplaatst 30-06-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Zaterdag 30 juni was weer het jaarlijkse schoolkorfbaltoenooi.
Voor Fortissimo een belangrijk gebeuren op deze stralende zomerdag.

Veel leden die nu nog bij Fortissimo spelen hebben hun eerste balcontact gehad via dit toernooi.
Ouders en leerlingen kunnen nu met eigen ogen aanschouwen over wat voor een prachtige locatie wij beschikken.
Een prima gelegenheid om Fortissimo wat meer op de kaart te zetten in IJsselstein.
Het is van het grootste belang dat wij aan de weg blijven timmeren om Fortissimo bekend te laten zijn als de gezelligste vereniging van IJsselstein.
Ledengroei is geen vanzelfsprekendheid meer, wij zullen er alles aan moeten doen om nieuwe leden te werven.

Vandaag waren er maar liefst 35 teams aanwezig die ieder op hun nivo de strijd aangingen, aangemoedigd door de meegereisde ouders.
Een topprestatie, waarvoor wij de commissie bestaande Susanne Koch, Inez Boer en Joëlle Rehorst veel dank verschuldigd zijn.
Fantastisch gedaan meiden, volgend jaar mogen jullie weer op herhaling !

Iedereen een fijne zomervakantie toegewenst. Even lekker niets doen en genieten van alle goede dingen in het leven.
Wij zien iedereen graag weer uitgerust terug halverwege de maand augustus.

Ouders en kinderen die na deze dag meer informatie willen over onze vereniging kunnen een mail sturen naar :
technische-commissie@kvfortissimo.nl

Het Bestuur.