Marc Verhoeven nieuwe hoofdtrainer Fortissimo

Geplaatst 14-05-2018

Geplaatst door Rogier Blokhuis

Marc Verhoeven nieuwe hoofdtrainer Fortissimo IJsselstein

Met trotst presenteert Fortissimo Marc Verhoeven als nieuwe hooftrainer voor de Fortissimo Selectie.

Afgelopen dinsdagavond, 8 mei 2018, is in het bijzijn van de voltallige selectie het contract met de nieuwe hoofdtrainer van Fortissimo, Marc Verhoeven getekend. Marc is afkomstig van het Utrechtse Synergo waar hij de afgelopen jaren verschillende successen heeft geboekt als trainer van de junioren en van de selectie waaronder promotie naar de felbegeerde eerste klasse.

Op dit moment staat Marc aan het roer bij Fiducia uit Vleuten-De Meern en zijn we elkaar dit seizoen al 4x tegengekomen.

“De selectie van Fortissimo heeft alles in huis om te groeien en grote stappen te maken om weer terug op het gewenste niveau te komen. Enthousiasme, speelplezier in combinatie met verfrissende korfbal-ideeën moeten ervoor zorgen dat we dit met z’n allen gaan bewerkstelligen. Het goede werk van André, Mathieu en Danny zijn hiervoor de basis en het is aan mij/ons dit verder uit te bouwen” Aldus de kersverse nieuwe hoofdtrainer Marc Verhoeven.

Rogier Blokhuis, Technische Commissie: “Met de aanstelling van Marc hebben we de eerste positie ingevuld. Onze jonge selectie heeft, na het vertrek van de huidige coaches, aangegeven nieuwe stappen te willen maken en daar geven we als vereniging uiteraard gehoor aan. De volgende stap is een enthousiaste trainer voor ons tweede selectieteam die samen met Marc de komende jaren de wensen van de selectie en natuurlijk de vereniging kan invullen”.

De Fortissimo selectie is met een gemiddelde leeftijd van tussen de 20/23 jaar ontzettend jong. Volgend seizoen zal mede door instroom van spelers en een aantal van onze talenten uit de A-junioren er zorg voor dragen dat we een leuke enthousiaste groep hebben die samen willen werken aan een trots Fortissimo.

Namens de Technische Commissie

Rogier