Bestuurlijk Natuurlijk Mei

Geplaatst 16-05-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Marc Verhoeven nieuwe trainer van Senioren 1
Het bestuur is blij verrast dat het de TC gelukt is een nieuwe trainer voor het komende seizoen aan te trekken.
Een speciaal welkom is reeds geplaatst op de site.
Ook namens het bestuur wensen wij Marc heel veel succes toe.

Sportfair
Zondag 26 augustus wordt weer de jaarlijks sportfair gehouden op het podium.
Net als in de  voorgaande jaren krijgen sportverenigingen de kans om inwoners kennis te laten maken met hun sport.
Een ideale manier om nieuwe leden te werven en onze vereniging te promoten. Ook vindt er een sporthuldiging plaats.
Nadine en Jennifer zijn de organisatoren voor deze dag.
Wil je meehelpen deze dag en heb je nog suggesties laat het hun weten via de mail.  Jennifer Regts (azbestuur@outlook.com)

Kamp
Dit jaar is het voor de veertigste keer dat het kamp georganiseerd wordt.
Complimenten aan al degenen die hier de afgelopen jaren en ook nu weer heel veel energie in stoppen om dit evenement tot een groot succes te maken.
Het bestuur wenst iedereen een fantastisch kamp.

Verkoop huidig kunstgras
De besprekingen met de gemeente over de aanleg van nieuwe velden zijn in een afrondend stadium gekomen.
De verwachting is dat in juni het voorstel in de raad besproken wordt, waarna bij een positief advies begonnen kan worden met de voorbereidingen.
Hierop vooruitlopend is ons gevraagd of er vanuit de leden interesse is voor het kunstgras.
Zijn er leden of bekenden die interesse zouden hebben in een aantal m2 dan kunnen die dit kenbaar maken bij de penningmeester. guusenlieke@xs4all.nl .
De kosten bedragen 10 euro per m2 waarvan 50% voor de vereniging is en 50% voor de gemeente.

Belangrijke data, noteer ze in jouw agenda !

Zaterdag  23 juni    : Eindfeest / Familiedag
Dinsdag   26 juni     : JAV