Bestuurlijk Natuurlijk April

Geplaatst 09-04-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Barbezetting kantine
Het bestuur is samen met de kantinecommissie een voorstel aan het maken om tot een betere barbezetting te komen. Hierin zal ook een verplichting opgenomen gaan worden. Meer hierover zal in de komende weken op de site gepubliceerd worden.

PR beleid
Wij zijn op zoek naar leden die voor Fortissimo een leuke flyer kunnen maken. Er worden de laatste jaren door onze combinatiefunctionaris, voorheen Inez Boer en nu Joëlle Rehorst, clinics gegeven op crèches en lagere scholen om het korfballen te promoten. Daarnaast zou het mooi zijn om een folder mee te geven met informatie over onze vereniging. Een pakkende tekst waar Fortissimo voor staat, op een eigentijdse manier geschreven. Leden die ideeën hebben en die mee willen denken kunnen dit bij het bestuur kenbaar maken. Op het veld, in de kantine of per mail, laat maar horen.

Bestuursleden
Mocht je interesse hebben in een bestuursfunctie of eens vrijblijvend bij een bestuursvergadering willen aanschuiven om wat meer inzicht te krijgen wat dit werk allemaal inhoudt dan ben je van harte welkom. Besturen doe je met elkaar, wij zijn op zoek naar enthousiaste mensen, leden en/of ouders van leden.

Belangrijke data
Zaterdag  23 juni    : Eindfeest / Familiedag