Vrijwilliger van het jaar

Geplaatst 13-03-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Afgelopen zaterdag vond weer de jaarlijkse vrijwilligersavond plaats.
Ondanks een wat magere opkomst was het als vanouds een gezellige en geslaagde avond.
Nadine en Jennifer hadden een pubquiz georganiseerd waarbij ook de korfbal liefhebbers hun hart konden ophalen.

Tijdens deze avond proberen we ook een vrijwilliger in het zonnetje te zetten die zich het afgelopen jaar zeer verdienstelijk heeft gemaakt, zonder al die andere vrijwilligers tekort te doen die wekelijks voor de club in touw zijn.
Dit keer is de prijs toegekend aan Martijn de Boer.
Martijn is een enthousiaste bondsscheidsrechter die wekelijks op stap is om op nivo te fluiten.
Alle verenigingen zijn verplicht om een aantal wedstrijden te fluiten.
Voldoe je daar niet aan dan ontvangt de vereniging een boete die behoorlijk kan oplopen.
Vandaar dat wij zuinig zijn op onze (bonds)scheidsrechters.

Zoals reeds vermeld in bestuurlijk natuurlijk was Martijn met assistent Stefan in de race om de A-finale jeugd in Ziggodome te mogen fluiten. Naar nu bekend is geworden heeft het andere koppel de voorkeur gekregen.
Jammer, maar het feit dat ze geselecteerd waren is al een applaus waard.
Als troostprijs fluit Martijn aankomende zaterdag de play-off tussen Dalto en Oranje Wit om 17.30 uur in Driebergen.
Dus wie niet naar het NK junioren in Harderwijk gaat kan altijd nog naar Driebergen gaan om Martijn daar in actie te zien.

Dank Martijn voor al die weekenden dat jij voor Fortissimo op stap bent, wij hopen dat jij nog  vele jaren voor Fortissimo blijft fluiten, met veel plezier !

Het bestuur.

• Cees Vink