Stroopwafelactie 2018

Geplaatst 13-03-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Het afgelopen jaar hebben we alle teams gevraagd om mee te doen met de stroopwafelactie.
Waren het voorheen  alleen de lagere teams die langs de deuren gingen voor de huis aan huis verkoop , nu waren ook de andere teams gevraagd om mee te doen. Niet om mee de wijken in te gaan maar bij familie, kennissen en op het werk te gaan lobbyen om zoveel mogelijk stroopwafels te verkopen. Het was fantastisch om te zien hoe sommige leden hun best hebben gedaan om zoveel mogelijk pakjes te verkopen. Ook dit jaar willen we deze lijn voortzetten.

Hoe gaan we het doen. Op 3 april gaan de lagere teams weer de wijken in onder begeleiding van ouders en/of trainers.
Wij hebben droog weer besteld dus dat gaat goed komen.
Ilonka Bouwman, Mariska van Leeuwen en Esther ter Horst zullen dit begeleiden.
Aan de ouders van de teams die de wijken in gaan het verzoek om alvast onderling te regelen wie er die avond mee loopt.

En aan de senioren wil ik vragen om allemaal je steentje bij te dragen. Er waren vorig jaar een paar toppers die er echt een sport van hebben gemaakt om op hun werk zoveel mogelijk stroopwafels aan de man/vrouw te brengen, hopelijk sluiten meer leden zich hierbij aan. Het is een kleine moeite om op het werk wat intekenlijsten neer te leggen en je zal verrast zijn over het resultaat. Iedereen lust toch wel wat lekkers bij de koffie op het werk !

Het resultaat van het afgelopen jaar bedroeg 2500 euro. Het zou mooi zijn om ook dit jaar dit bedrag op te halen, stiekem hopen we op meer ! Wat gaan we met dat geld doen.

Het bestuur is druk in overleg met de gemeente over de aanleg van nieuwe velden welke door de gemeente betaald worden. Een voorzichtige prognose is dat na afloop van het veldseizoen dit najaar, hiermee begonnen wordt.

Zoals vorig jaar al vermeld willen we dan de oude ijzeren palen vervangen door aluminium. Er zullen  nieuwe dug-outs moeten komen en ook de opslag van de voetstukken moet anders geregeld worden. De opbrengst van de stroopwafel verkoop zal hiervoor een welkome bijdrage zijn !

Laten we er met zijn allen een mooie actie van maken.

Alvast bedankt voor ieders medewerking.

Met vriendelijke groet,
Guus Langemeijer