Fortissimo zoekt selectietrainers/coaches voor het seizoen 2018/2019

Geplaatst 29-03-2018

Geplaatst door Rogier Blokhuis

KV Fortissimo uit IJsselstein (UT) is voor het seizoen 2018-2019 op zoek naar enthousiaste trainers/coaches voor het 1e team, het 2e team en voor onze A1.

Het eerste team doet de laatste jaren mee in de top van de 3e klasse. Na 2 onverwachte promoties vorig seizoen heeft het verjongde team het moeilijk in de 2e klasse. In de zaal op de valreep gedegradeerd en op het veld worden alle zeilen bijgezet om te handhaven. We zoeken een enthousiaste en betrokken trainer/coach met een moderne korfbalvisie waarbij aantrekkelijk en dynamisch korfbal hoog in het vaandel staan.

KV Fortissimo heeft als lange termijn doelstelling om een stabiele 1e-klasser te worden waarin plezier en gezelligheid ook belangrijke onderdelen zijn in de selectiegroep. Gezien de enthousiaste en talentvolle jeugd van KV Fortissimo, die in vrijwel iedere leeftijdscategorie op 1e klasse niveau acteren, zal er de komende jaren achter de huidige relatief jonge selectie voldoende talent door gaan breken om de beoogde doelstellingen op lange termijn te bereiken. We zijn nu op zoek naar een trainer/coach die ons gaat helpen om de eerste stappen in de goede richting te gaan zetten.

Naast een bruisende vereniging zijn wij bijzonder trots op onze fantastische faciliteiten met onder andere een eigen hal sinds 2016. Daarnaast zijn wij in een gevorderd stadium om onze buitenvelden te vernieuwen naar de nieuwe veldafmetingen. Met veel vertrouwen gaan wij daarom de toekomst tegemoet!

Daarnaast zoeken wij een trainer/coach die zich op het 2e team wil richten (zowel op het veld als in de zaal spelen zij reserve 3e klasse) met eveneens een moderne korfbalvisie en de kwaliteiten heeft om jong talent klaar te stomen voor het 1e team.

Ook voor onze A1, die zowel op het veld als in de zaal 2e klasse spelen, zoeken wij nog een talentvolle trainer/coach die zijn of haar energie haalt uit het opleiden en klaarstomen van onze talentvolle junioren.

Wij bieden een gezellige, bloeiende vereniging met een passende onkostenvergoeding. Ben jij de trainer/coach die wij zoeken voor ons eerste team, tweede team of A1?

Mail dan naar technische-commissie@kvfortissimo.nl.

• John Arends