Zinda 25 jaar lid van Fortissimo

Geplaatst 18-02-2018

Geplaatst door Jennifer Regts

Zinda 25 jaar lid van Fortissimo

Woensdagavond 14 februari,  valentijnsdag, geen romantisch diner met manlief Dennis op deze avond maar wel een verrassingsbezoek van bestuursleden Nadine en Jennifer.
Zinda is al 25 jaar lid van Fortissimo en is van plan dat nog heel lang te blijven.  Ze ervaart de gezelligheid en familiare sfeer binnen Fortissimo als erg fijn en hoopt dat haar kinderen Davey en Jaimey de 25 jaar lid bij Fortissimo ook aan gaan tikken. Ze zijn al goed op weg.

Zinda heeft altijd voor de gezelligheid gekorfbald en als ze vroeger samen met nichtje Miriam Nilissen is het vak stond waren ze de angst van elke tegenstander zegt ze lachend. Ze genoot van de leuke toernooien die vroeger werden georganiseerd door andere clubs.

Zinda heeft ook altijd training gegeven en gecoacht, haar tijd met de A junioren was toch wel een van de hoogtepunten.  Een hoop gezelligheid maar ook veel goede prestaties zijn er in deze periode geweest.

Zinda, als Fortissimo zijn wij blij met zo'n actief lid en we hopen nog lang van jou en je familie te mogen genieten.

Namens het bestuur van K.V. Fortissimo,
Nadine en Jennifer