Verslag Fortissimo C1- KZ Hiltex C2

Geplaatst 25-02-2018

Geplaatst door Vincent Stekelenburg

Zaterdag 17 februari was het zover, de kampioenswedstrijd tegen KZ. Nadat we uit een punt hadden laten liggen (8-8), hadden we wat goed te maken. De uitwedstrijd ging heel moeizaam, hopelijk dat het deze keer beter ging. Als we zouden verliezen, hadden we nog een uitwedstrijd tegen MIA om kampioen te worden (de nummer 2).

Toen alles zover was, de trommels klaar stonden en de teams klaar waren, konden we beginnen. We begonnen goed, we kwamen op een makkelijke 2-0 voorsprong. Het volgende vak maakte er 3-1 van en toen verliep alles heel makkelijk. We scoorden 6 keer achter elkaar en zo was de ruststand 9-1.
In de tweede helft speelden we minder goed, omdat we al bijna zeker wisten dat we kampioen waren. Toch breidden we de voorsprong uit van 9-1 naar 14-4. Dat was ook de eindstand en het werd uitgebreid gevierd.

Na de moeizame uitwedstrijd hebben we het thuis zeker goedgemaakt. 10 maart hebben we nog een uitwedstrijd tegen MIA. Dan volgt het NK in Harderwijk (17 maart). Kom allemaal kijken!!!

Groet, Twan