Bestuurlijk Natuurlijk Februari

Geplaatst 14-02-2018

Geplaatst door Guus Langemeijer

Nominatie Martijn de Boer en assistent Stefan Hoppel, update.
In januari konden jullie al lezen dat beide heren genomineerd zijn om in Ziggodome te mogen fluiten.
De laatste A wedstrijd die meetelt voor de beslissing of zij de A-finale jeugd in Ziggodome mogen fluiten is op 17 februari.
Wel is ondertussen bekend dat Martijn en Stefan in ieder geval naar Ziggodome gaan omdat een van de drie scheidsrechters koppels zich heeft teruggetrokken.
Het gaat nu tussen Martijn en Stefan en het andere scheidsrechterskoppel. Een van deze twee koppels zal de finale fluiten. De andere zal als reserve koppel aanwezig zijn.
Ook zal het andere (reserve)koppel dan in de play offs (kruisfinales tussen de nrs. 1 en 2 van beide hoofdklasse poules) gaan fluiten.
Het blijft onverminderd spannend, wij houden jullie op de hoogte.

Barbezetting kantine
Het zal menigeen niet ontgaan zijn dat het werven van vrijwilligers voor bardiensten onvoldoende respons oplevert.
Tot nu toe gebeurd de invulling van het rooster nog steeds op vrijwillige basis.
Helaas is dit niet langer meer vol te houden, er moet te vaak een beroep gedaan worden op dezelfde personen.
Er wordt nu nagedacht om ook hier een verplichting in te gaan stellen, net zoals bij het fluiten van wedstrijden.
De scheidsrechterscommissie is hier actief mee aan de gang gegaan, hetgeen in de praktijk prima werkt.
De komende maanden wil het bestuur in samenwerking met de kantine commissie gaan onderzoeken hoe dit verder in te vullen. Gedacht wordt aan ouders van jeugdleden en senioren die geen vrijwilligerswerk verrichten
Het bestuur en de kantine commissie staan open voor alle ideeën om dit probleem daadwerkelijk op te lossen.
De bedoeling is om op de komende JAV een voorstel te presenteren waar we dan vanaf het volgend seizoen mee aan de slag gaan.

Belangrijke  data.
Let op , de Familiedag is een week vervroegd !

Zaterdag 10 maart : Vrijwilligersavond
Dinsdag   26 juni     : JAV