A PHP Error was encountered

Fortissimo A1 - Unitas A2

Geplaatst 21-01-2018

Geplaatst door

Zaterdag voor het eerst met Adri langs de lijn en ook gelijk een belangrijke wedstrijd, namelijk om de 2de plek. Unitas zou er dus aan moeten geloven en wij moesten die punten pakken! We begonnen sterk en stonden al snel 3-0 voor. Verdedigend hadden we het goed op orde wat resulteerde in maar 3 tegendoelpunten in de eerst helft. Aanvallend zou de afronding daarentegen wel wat beter kunnen, wat ervoor zorgde dat we met een stand van 9-3 de rust in gingen. Tevreden de rust in maar tijdens de tweede helft keerde het tij langzaam toch wel een beetje en werd het toch nog een spannende wedstrijd.
Verdedigend zaten we er niet meer zo strak op waardoor Unitas in zijn spel kon komen en steeds dichterbij kwam. Aanvallend werd het er bij ons ook niet heel veel beter op en werd het een beetje chaotisch. Toch beleven we nog voldoende meescoren wat resulteerde in een 17-16 eindstand. Niet iedereen kwam ongedeerd het veld af.. maar de punten hebben we te pakken en daarmee ook weer mooi de 2de plek!
Tevreden met de eerste helft en uit de tweede helft is voldoende gebleken waar we nog op kunnen trainen.

Komende zaterdag spelen we uit tegen Victum en gaan we weer ons uiterste best doen om die 2de plek te behouden! Renske, Jelmer en Lars bedankt weer, en Adri welkom!

• Rick de Kuijer