Fortissimo arbitrageproof, voor de wedstrijd van 1!

Geplaatst 07-12-2017

Geplaatst door Tycho Konings

De afgelopen tijd is de scheidsrechtercommissie, in samenwerking met het bestuur, hard bezig geweest om het certificaat 'arbitrageproof' te behalen van de knkv. Het KNKV certificeert verenigingen die het op de ALV goedgekeurde arbitrageplan hebben toegestuurd, die een portefeuillehouder arbitrage in het bestuur vertegenwoordigd hebben en die een duidelijk beleid ontwikkeld hebben dat alle leden boven de 14 jaar de KorfbalmasterZ gaan halen. Fortissimo voldoet hier alle drie aan. Aanstaande zaterdag zal dit certificaat worden uitgereikt aan leden van de scheidsrechtercommissie, tussen de wedstrijden van het 2e en 1e in. Hiervoor komt Hendrik Jan Brandsma van de KNKV speciaal naar onze hal! Komt allen.

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen