Bestuurlijk Natuurlijk December

Geplaatst 22-12-2017

Geplaatst door Guus Langemeijer

Hierbij een update van een aantal zaken die de aandacht van het bestuur hebben.

Vervanging velden.
Met enige regelmaat is er overleg met de beleidsmedewerker sport van de gemeente over de wensen van Fortissimo mbt de vervanging van het kunstgrasveld, echter nog zonder tastbaar resultaat. De wens van Fortissimo voor vier grote velden is nog niet gehonoreerd. Woensdag 10 januari staat er een overleg gepland, nu met de wethouder sport.

Ventilatie hal
De ventilatie in de hal en kleedkamers is verre van optimaal. Dit probleem is al meerdere malen zowel dit als vorig seizoen aangekaart bij de gemeente. Waar men eerst zelf het probleem probeerde op te lossen zonder tastbaar resultaat is nu de installateur erbij geroepen. De filters moesten vervangen worden en daarna moest alles weer opnieuw ingeregeld worden. Dit onderhoud is jl 12 december uitgevoerd. Hopelijk zijn de problemen nu opgelost.
Dat het onderhoud aan de hal stroef verloopt heeft alles te maken met het feit dat de gemeente nog steeds geen besluit genomen heeft mbt (zelf)beheer en onderhoud van de sporthallen in onze gemeente.

Ballen
Hierover is de laatste tijd al het nodige geschreven. Onlangs heeft de ballencommissie, bestaande uit Jenneke en Ruben, een artikel op de site geplaatst waarin een oproep gedaan wordt aan alle trainers/coaches om er voor te zorgen dat er geen ballen van andere teams in de eigen ballentas terecht komen. Het bestuur staat volledig achter deze oproep. Wees zuinig op het materiaal, mocht er om wat voor reden ballen van het eigen team kwijt of zoek raken, meldt dit dan bij de ballencommissie en neem niet andermans ballen mee. Dit soort acties kunnen echt niet door de beugel !

Vrijwilligersavond
Het is al jaren traditie om onze vrijwilligers te bedanken voor al het werk wat er door jullie verricht wordt. Voor het komend jaar is zaterdag 10 maart de kantine gereserveerd voor deze avond. Noteer deze datum alvast in jullie agenda. Het bestuur doet haar best om er een leuke avond van te maken. Wij weten dat de agenda’s, zeker van onze vrijwilligers, vaak vol bezet zijn wegens alle activiteiten die moeten gebeuren, maar toch hopen we dat jullie nog een gaatje kunnen vrij houden voor deze avond. Het zou leuk zijn als onze kantine weer vol staat met vrijwilligers. Mochten jullie nog ideeën en/of suggesties hebben stuur een mailtje naar het bestuur bestuur@kvfortissimo.nl , wie weet zitten er nog bruikbare tips tussen.

Feestdagen
Met de komende feestdagen zullen veel leden zo mogelijk een korte vakantie opnemen. Het bestuur wenst iedereen fijne dagen, een gezellig kerstweekend, even geen korfbalactiviteiten !
Geniet van de vrije dagen en iedereen alvast een goede jaarwisseling toegewenst.

• Cees Vink