Fortissimo Facebook bedrijfspagina

Geplaatst 14-11-2017

Geplaatst door Diana de Haas

Hoi Allemaal!
Mijn naam is Diana en sinds een maand ben ik verantwoordelijk voor de PR van Fortissimo. Voor diegene die mij niet kennen, ik speel al jaren bij fortissimo en op dit moment in senioren 3.

Sinds gisteren is er een bedrijfspagina geopend voor Fortissimo. Het verschil tussen deze (groeps)pagina en de bedrijfspagina is dat de groep besloten is voor alleen leden, de bedrijfspagina is openbaar maar kunnen alleen de administratoren iets op plaatsen (reageren kan wel iedereen). De groepspagina zal in gebruik blijven voor interne stukken, jaarverslagen en bijvoorbeeld om schoenen te verkopen. Op de bedrijfspagina komen wedstrijdverslagen, uitslagen, wedstrijdprogramma en andere leuke acties waarover binnenkort meer bekend wordt.

Bij de PR hoort ook stukjes in de zenderstreek. Andre Arendse stuurt elke week een wedstrijdverslag van het eerste naar de zenderstreek. En voortaan komt er ook een stukje van toernooien en dergelijke in. Mocht je hiervoor nu leuke ideeën hebben, laat het mij even weten, dan kijk ik wat ermee kan gebeuren.

Dus wil je op de hoogte blijven van het laatste Fortissimo nieuws en leuke acties, like dan deze pagina: https://www.facebook.com/kvfortissimo/

• Marli Heil