A PHP Error was encountered

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Wie heeft de ballen van de A1 (nr. 37) | Nieuws | KV Fortissimo

Wie heeft de ballen van de A1 (nr. 37)

Geplaatst 13-10-2017

Geplaatst door

Bij iedere training of wedstrijd begint het bij de A1 met het zoeken naar onze ballen. Waarom???

Bij iedere training of wedstrijd is ons net met ballen incompleet. Terwijl bij een voorgaande training of wedstrijd, het net compleet in het ballenhok worden gelegd (na een zoektocht). Afgelopen maandag is uit voorzorg het net boven op de kast gelegd, netjes uit het zicht? En toch ontbraken er gisteren weer 4 ballen uit het net!!!

Gisteren is er overal gezocht, maar op dit moment missen we nog 3 ballen! Wie o wie heeft er ballen met nummer 37 in het net zitten? De nummers zijn misschien niet goed zichtbaar, dus kijk even goed.

Het kan natuurlijk per ongeluk gaan, maar iedere week weer zoeken begint echt vervelend te worden!

Als je een extra bal nodig hebt, dan is het helemaal niet erg om een bal uit een ander net te halen, maar leg vervolgens de bal weer netjes terug waar deze vandaan komt! Heb je structureel een bal tekort, informeer dan bij de ballencommissie.

En dan nog iets… als je moet inschieten tijdens wedstrijden dan is het lenen van een bal echt niet erg, maar zorg ook dan dat je deze bal weer netjes opruimt waar deze vandaan komt.

Laurens