Bestuurlijk Natuurlijk oktober 2017

Geplaatst 08-10-2017

Geplaatst door Nadine Arendse

Zoals reeds door de scheidsrechterscommissie is gecommuniceerd is het deze week de week van de scheidsrechter. Namens het bestuur willen wij jullie allen ook verzoeken deze week extra aandacht te hebben voor onze scheidsrechters. Uiteraard willen we dat jullie altijd respectvol omgaan met scheidsrechters, maar in deze week verzoeken wij jullie dit respect nog iets meer zichtbaar te maken.

Verder kunnen we melden dat Diana de Haas heeft gereageerd op ons verzoek van vorige maand om de PR wat meer vorm te geven. Zij heeft talloze goede ideeën, waar jullie hopelijk redelijk snel al wat van terug kunnen gaan zien! Mocht je binnen Fortissimo nu een evenement hebben waarvan je denkt dat het, op welke manier dan ook, extra aandacht verdiend, geef dit dan aan bij Diana.

Zoals afgesproken in de JAV zal het protocol cameratoezicht deze maand op de website geplaatst worden. Voor degene die dit graag willen inzien, dit is zeer binnenkort dus mogelijk.

Fortissimo doet weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne. Dit betekent dat alle leden van de Rabobank kunnen stemmen op onze verenging. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een verenging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting krijgt. Bij deze willen we jullie dus oproepen te stemmen!

Allerlaatst, maar zeker niet het minst belangrijk, willen wij jullie allen verzoeken respectvol om te gaan met het geweldige complex dat wij op dit moment hebben staan. We hebben een geweldig mooie kantine, aangrenzend een hal, drie velden en goed onderhoude kleedkamers. Met elkaar moeten we ervoor zorgen dat we dit behouden en mooi houden. Dit betekent dat het bijvoorbeeld NIET de bedoeling is je schoenen uit te kloppen tegen de muren van de kleedkamer. Ben je klaar met trainen/spelen, neem dan je afval mee en laat het niet op het veld slingeren. Ruim je eigen spullen op wanneer je klaar bent met trainen. Wanneer we met elkaar op dit soort kleine dingen letten, blijft ons complex mooi en verzorgd.

Tot volgende maand!