Week van de scheidsrechters!

Geplaatst 06-10-2017

Geplaatst door Webmaster

​Komende week is de week van de scheidsrechters. Dat betekent dat we aankomende zaterdag onze scheidsrechters weer extra in het zonnetje zetten!
Vanuit de vereniging zullen we zorgen voor een klein bedankje voor iedereen die zaterdag een wedstrijd heeft gefloten. En, uiteraard willen we jullie allemaal
oproepen om de scheidsrechter extra te bedanken na de wedstrijd voor het fluiten. Zoals gebruikelijk doen we dat in ieder geval, door na de wedstrijd, allemaal
de scheidsrechter een hand te geven. Dat past bij onze uitstraling als sportieve vereniging!
Scheidsrechters zijn enorm belangrijk voor onze vereniging. Iedere zaterdag doen ze weer hun uiterste best om de wedstrijd zo goed mogelijk te leiden. Dat valt niet altijd mee.
Korfbal is een snelle en technische sport en je staat daar toch maar in je eentje om alles te zien. En dat lukt gewoon niet altijd.
Het wordt nog moeilijker, wanneer de “scheidsrechters langs de lijn” ook nog hun ongevraagde feedback geven, zeker wanneer je als jongere een wedstrijd fluit.
Laten we daar rekening mee houden en blij zijn dat er iedere week weer scheidsrechters klaar staan. Op dit moment is een aantal B-leden in opleiding om in het voorjaar hun debuut te maken.
Realiseer je goed: Zonder scheidsrechters geen korfbal!
Iedereen een fijne en sportieve wedstrijd toegewenst morgen!

Groeten van de scheidsrechterscommissie

• Anne Leseman