Wedstrijd verslag Fortissimo C1 tegen HKC C1

Geplaatst door Vincent Stekelenburg

Categorie scheidsrechters

Wedstrijd verslag Fortissimo C1 tegen HKC C1

Zaterdag 7 oktober speelden wij in Hardinxveld-Giessendam tegen HKC. En natuurlijk wilden dit seizoen goed afsluiten en de laatste punten mee terug nemen naar IJsselstein.

We begonnen de wedstrijd niet erg goed en al snel stonden we 2-0 achter, maar toen scoorde Ilse met een mooi schot en niet veel later scoorde Gwen de 2-2 met een mooie goalToen kregen we een stip tegen, maar HKC miste hem. Niet veel later kregen wij een stip mee, en Kayleigh legde hem er mooi in en toen stonden we voor met 2-3. Net voor de rust scoorde Lieke een hele mooie doorloopbal. De ruststand was 2-4 voor ons. We begonnen de 2e helft supergoed want Ilse scoorde al snel een mooie doorloopbal, gevolgd door een mooi schot van Gwen. Maar HKC deed ook weer mee en scoorde er 3 achter elkaar. Toen moesten we echt gaan scoren want we wilden niet verliezen, en met resultaat scoorde Kayleigh nog een vrije bal. Toen stond het 6-8 en dit was ook de eindstand.

Nu gaan we weer de zaal in en we hopen jullie daar ook weer te zien!!

Groet van Mike uit de C1

• Bert Varwijk