Bestuurlijk natuurlijk september

Geplaatst 01-09-2017

Geplaatst door Nadine Arendse

Bestuurlijk natuurlijk september 2017:

Allereerst wil het bestuur alle leden die geholpen hebben bij het organiseren van het toernooi enorm bedanken! Wat een geweldige dag is dit geweest! De hele dag was enorm goed georganiseerd! Een dag om trots op te zijn.

Verder willen we jullie allen melden dat we een nieuwe combinatiefunctionaris hebben aangenomen. Joelle Rehorst zal deze functie gaan vervullen. Inez Boer willen we via deze weg hartelijk bedanken voor al haar werkzaamheden de afgelopen jaren. Zij heeft Fortissimo binnen IJsselstein nog beter op de kaart gezet door deel te nemen aan wijkspeeldagen, clinics te geven op scholen etc. Joelle gaat deze taak vanaf nu van haar overnemen. Joelle, heel veel plezier en succes!

Als laatst willen we via deze weg laten weten dat we op zoek zijn naar een vrijwilliger die wat PR taken op wil pakken. Bijzondere evenementen en/of prestaties, zoals bijvoorbeeld het toernooi van afgelopen zaterdag, promoten via verschillende media kanalen. Een stukje schrijven voor in de zenderstreek, een mooie foto hierbij voegen, op facebook/de website aandacht vragen voor bijzondere evenementen/prestaties. LIjkt dit je wat, neem dan contact op met één van ons!

Dit was het nieuws vanuit het bestuur voor deze maand!

• Bert Varwijk
  • Britt Verweij