Geslaagd jeugdtoernooi!

Geplaatst 26-08-2017

Geplaatst door Vincent Stekelenburg

Hallo allemaal,

Na een lange, warme, gezellige en sportieve dag is ook de toernooicommissie tevreden naar huis gegaan.
Na heel veel jaar heeft onze vereniging weer een eigen toernooi georganiseerd. Met zo'n 600 spelers, heel veel ouders, opa's, oma's en andere supporters is het van 9.00 uur tot 19.00 uur gezellig druk op ons veld geweest.
Dit had natuurlijk nooi gelukt zonder alle kinderen die zo'n 120 fantastische wedstrijden hebben gespeeld! Ook niet zonder al die coaches van alle 70 verschillende teams. Ook niet zonder al de vrijwilligers die de hele dag hebben gefloten, de standen bij hebben gehouden, achter de bar hebben gestaan, de snoepkraam hebben bemand, de heerlijke worsten en hamburgers hebben gebakken, de velden hebben bijgehouden en vast nog wel veel meer mensen die andere dingen hebben gedaan.

Natuurlijk hebben we zelfs een zeer tevreden penningmeester! Ook niet onbelangrijk voor een vereniging in deze tijd.
De toernooicommissie heeft het met veel plezier georganiseerd en het zou zo maar kunnen dat we volgend jaar op herhaling gaan!

Nogmaals bedankt allemaal!

De toernooicommissie 2017