A PHP Error was encountered

Message: Trying to access array offset on value of type null

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Onze Jaarlijkse Algemene Vergadering in een nieuw jasje! | Nieuws | KV Fortissimo

Onze Jaarlijkse Algemene Vergadering in een nieuw jasje!

Geplaatst 14-06-2017

Geplaatst door

Onze Jaarlijkse Algemene Vergadering in een nieuw jasje!

Op dinsdag 27 juni aanstaande zullen wij jullie op onze Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering verrassen. Naast onze vaste onderwerpen, zullen wij ook een aantal presentaties te zien krijgen. Ben je bijvoorbeeld nieuwsgierig naar waar de werkgroep TC mee bezig is? Of wil je meer weten over scheidsrechter beleid of preventief beleid met betrekking tot een sportieve, veilige vereniging? Laat je verrassen door de verschillende presentaties die worden gegeven door een aantal leden. We hopen jullie allen te zien!

De concept agenda en stukken voor de Jaarlijkse Algemene Vergadering staan vanaf nu op de website.

Je vindt deze onder het kopje Fortissimo / Bestuursstukken (Let op: je moet ingelogd zijn om het kopje bestuursstukken te kunnen zien).

Het bestuur.

• John Arends