Wil van Doorn gehuldigd

Geplaatst 26-04-2017

Geplaatst door Guus Langemeijer

Tijdens een bijzondere bijeenkomst in Marnemoende werd een totaal verraste Wil van Doorn door de burgemeester van IJsselstein tot lid in de orde van Oranje Nassau benoemd.
Wil was naar Marnemoende gekomen met het idee om een praatje te moeten houden voor iemand van de kerk.
Ter plekke werd duidelijk dat niet diegene maar Wil met nog vijf anderen het middelpunt waren.
In zijn toespraak bleef de burgemeester stilstaan bij een aantal activiteiten waar Wil jaar en dag druk mee in de weer is.
Zijn werkzaamheden voor de kerk als koster maar ook het organiseren van de fancyfair t.b.v. de restauratie van de Nicolaas Basiliek.
Actief lid van het Zeemanskoor waar hij ook een benefiet wedstrijd organiseert voor de Alpe d'Huez.
Het rondrijden op de Zenderexpres waar hij de oudjes een onvergetelijke dag bezorgt.
En last but not least zijn werkzaamheden bij Fortissimo die hij de afgelopen jaren met veel enthousiasme heeft gedaan.
Als een rode draad kwam bij alle genoemde activiteiten de gevleugelde uitspraak van Wil ter sprake:  “ HET KOMT GOED ! “

Fortissimo is vereerd om zo’n vrijwilliger in haar midden te hebben.
Een groot compliment verdient ook Anne, want zonder de medewerking van het thuisfront gaat het nooit lukken.
Wij hopen dat wij Wil nog heel wat jaren bij Fortissimo mogen begroeten.
Als blijk van waardering kunt u allen uw steentje bijdragen.
Zaterdag 13 mei is Wil kantineverantwoordelijke. Deze dag zal behalve het korfbal ook in het teken staan van de komende Alpe d’Huez, waar Wil de berg op gaat lopen.
Hiervoor moet veel geld ingezameld worden en zaterdag 13 mei kunt u uw bijdrage storten in de bekende kartonnen bus die al een tijdje op de bar staat. Uw gift wordt van harte aanbevolen !

Wil, dank voor al die uren die jij bij Fortissimo hebt doorgebracht , een heel goede wandeling toegewenst 1 juni in Frankrijk, en wij hopen jou nog vele jaren binnen onze club te mogen begroeten.

Het bestuur.

• Anne Leseman