Schoolkorfbal

Geplaatst 29-03-2017

Geplaatst door Susanne Koch

Beste (jeugd)leden en ouders,

Zaterdag 17 juni 2017 vindt het schoolkorfbaltoernooi plaats. Dit toernooi is voor alle kinderen van groep 3 t/m 6. Het toernooi is van 10.00 tot ongeveer 13.30 uur. De week voorafgaand aan het toernooi mogen alle teams die meedoen een keertje komen trainen.
Op deze manier willen wij kinderen kennis laten maken met de leukste gemengde sport!

De afgelopen jaren merkte wij dat sommige scholen er niet of nauwelijks tijd in stoppen om een team compleet te krijgen.
Daarom een speciale vraag aan alle ouders van onze jeugdleden uit groep 3 t/m 6. Inmiddels zijn alle uitnodigingen verstuurd naar de scholen. Zouden jullie in de gaten willen houden of de inschrijvingen op school starten? Mocht u niets vanuit school horen, zou u dit dan na willen vragen of eventueel zelf actie ondernemen om een team samen te stellen?
Op deze manier hopen we dat alle belangstellenden mee kunnen doen.

Daarnaast zoeken wij weer heel veel vrijwilligers om deze dag tot een succes te maken.
Wie wil op deze dag een aantal wedstrijdjes fluiten? En wie vindt het leuk om een team training te geven en/of te coachen? Minimumleeftijd: C-jeugd.
Aanmelden kan bij Inez Boer of Susanne Koch of mailen naar schoolkorfbalcommissie@kvfortissimo.nl

We hopen dat we op jullie hulp mogen rekenen om er een geslaagde dag van te maken!

Groetjes,
Inez & Susanne