A PHP Error was encountered

Bestuurlijk Natuurlijk januari 2017

Slecht weer beleid
:
Afgelopen zaterdag zijn er door het slechte weer veel wedstrijden afgelast. Met waarschijnlijk weer een weekend met sneeuwval en gladheid in aantocht, willen wij jullie nogmaals wijzen op het slecht weer beleid van Fortissimo (staat ook onder Bestuursstukken op de site). Dit beleid is leidend in de keuze om wel of niet af te reizen naar uitwedstrijden. Voor thuiswedstrijden geldt altijd dat de bezoekende ploeg beslist of zij wel of niet afreizen naar IJsselstein.
N.a.v. een weeralarm kan het bestuur besluiten om teams te adviseren niet af te reizen naar uitwedstrijden op een bepaald dagdeel. Het bestuur zal dit dan communiceren via onze website. Tevens vertrouwt het bestuur ook op het gezonde verstand van de coaches, ouders en spelers.

Namens het bestuur

• Cees Vink