Mariska Zwambag 25 jaar lid

Geplaatst 31-01-2017

Geplaatst door Jennifer Regts

Op de 1e dag van 2017 was Mariska volgens onze adminstratie 25 jaar lid van Fortissimo. Om die reden gingen bestuursleden Nadine en Jennifer haar 24 januari thuis verrassen. Bij haar huis aangekomen was het erg donker, ze zal er toch wel zijn...we hebben het afgesproken met haar man Stefan zeiden we tegen elkaar. Daar stonden we dan voor een dichte deur, na telefonisch contact met Stefan bleek dat hij zich had vergist in de dag en dat hij ons een dag later verwachte.

Nou de volgende dag poging 2, Nadine kon er niet bijzijn dus ging penningmeester Guus met Jennifer bij haar langs. Althans met wat vertraging want Guus stond bij de verkeerde Mariska in de straat te wachten. Na een telefoontje kwam hij toch bij de goede Mariska aan en konden we haar eindelijk verrassen.

Mariska was erg verbaasd en had ons niet verwacht, onder het genot van een kopje thee en een koekje haalde Mariska herinneringen op van 25 jaar lidmaatschap. Mariska noemt haarzelf een echte breedtesporter, selectie teams heeft zij niet echt ingezeten en dit was voor haar geen probleem. Ze heeft vooral  mooie herinneringen aan de vele vrijwilligerstaken die zij voor Fortissimo deed; de vele spelletjes die zij voor het jaarlijks kamp heeft georganiseerd, de jac activiteiten, kantinecommissie en het bedenken en organiseren van het A-gala. Na het ophalen van mooie herinneringen gaf ze ons een nog een tour door hun pas verbouwde mooie huis en namen we afscheid.

Mariska je bent al 25 jaar een zeer gewaardeerd lid van Fortissimo, we hopen dat we je nog vele leuke jaren bij Fortissimo zult beleven.

Namens het bestuur,
Nadine, Guus en Jennifer