A PHP Error was encountered

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Gezocht: opvolger voor de ledenadministratie | Nieuws | KV Fortissimo

Gezocht: opvolger voor de ledenadministratie

Geplaatst 14-12-2016

Geplaatst door

​Beste leden en ouders van leden van Fortissimo,

Aan het eind van dit seizoen stop ik met het verzorgen van de ledenadministratie voor Fortissimo en ben daarom op zoek naar een opvolger/opvolgster. De ledenadministratie verzorgt alles rondom de gegevens van onze leden en zorgt dat deze gegevens up-to-date blijven en gecommuniceerd worden binnen en buiten de vereniging.

Aan het eind van het seizoen en bij de start van een nieuw seizoen zijn de “piekmomenten”, dan komen er meerdere in- & uitschrijvingen. Verder komen er in het jaar verschillende kleine wijzigingsverzoeken en uiteraard ook aan- & afmeldingen binnen. Je werkt voornamelijk met de computer, aangezien de ledenadministratie verwerkt is in Sportlink (een programma wat gekoppeld is met de Korfbalbond), dit kun je via Internet benaderen en daardoor op elke gewenste plek uitvoeren. Je kunt de ledenadministratie voeren vanaf je werk tijdens je lunchpauze, of voor de televisie in de avond, of in de wachtrij daar waar je ook voor te wachten staat. Hoe gemakkelijk is dat!

Natuurlijk kost het wel tijd en energie en moet je er soms even voor gaan zitten, echter met als groot voordeel dat je niet aan tijd gebonden bent en het kunt uitvoeren wanneer het jou uitkomt. Je hebt geen vergaderingen, verplichte uren per week dat je aanwezig moet zijn en kan dit –als je dat prettig vindt- gewoon midden in de nacht verwerken. De voornaamste commissies waar je mee samenwerkt is de Technische Commissie, Sponsorcommissie en natuurlijk de Contributieadministratie.

Ben jij diegene die altijd al iets voor de vereniging had willen doen, maar nog niet wist “wat te doen” en ben je enthousiast om de ledenadministratie te gaan verzorgen? Laat het dan weten, dan zorg ik voor uiteraard een goede overdracht en begeleiding en mag je zelf bepalen wanneer je het volledig zelfstandig uitvoering wil gaan geven (ik laat je dus niet in het diepe springen). Stuur een mailtje naar ledenadministratie@kvfortissimo.nl en ik neem contact met je op.

Sportieve groetjes,
Grada Roodbeen