Gezocht: Nieuwe Contributieadministrateur

Geplaatst 17-12-2016

​Beste leden en ouders van leden,

Ik heb tijdens de laatste Algemene Ledenbergadering aangegeven, dat ik mijn taak aan iemand anders over wilde dragen. Tot op heden heeft er zich nog geen kandidaat gemeld. Ik doe dit werk al meer dan 30 jaar met veel plezier. Maar eens zal een jonger iemand, dit van mij over moeten nemen. De contributieadministratie is helemaal geautomatiseerd. Iedereen betaald via automatische incasso.
Dus qua werk valt het nu reuze mee. Je werkt via Sportlink, een programma wat gekoppeld is aan het KNKV, dit loopt geheel via internet. Net als bij de ledenadministratie zijn de pieken aan het eind en aan het begin van het seizoen.  Je hebt nauwe contacten met de ledenadministratie en de penningmeester.  Het is geen moeilijke taak. Je hoeft er niet de deur voor uit, je kan je eigen tijd indelen.
Ik zal zorgen voor complete inwerking en begeleiding.
Dus als het je wat lijkt stuur een mailtje naar Contributieadministratie@kvfortissimo.nl

Met vriendelijke groet,
Ineke van de Velden, Contributieadministratie