Bardiensten tijdens de oefenwedstrijden

Geplaatst 21-10-2016

Geplaatst door Johan Boer

Volgende week zaterdag starten we met het zaalseizoen. De hele dag zijn er oefenwedstrijden en natuurlijk trainen de kangoeroetjes ook in de ochtend.
De week daarna zijn er ook weer de hele dag oefenwedstrijden.
Op zulke dagen is het natuurlijke een feestje om een bardienst te draaien. De hele dag leuke mensen over de vloer en tijd voor een gezellig praatje.

Meld je aan voor een bardienst en help de kantinecommissie om de bar de hele dag op volle toeren te laten draaien.

Zoals gebruikelijk kan dat door in te loggen op de website en bij het barrooster de gewenste bardienst aan te klikken.
Je kan ook Pim of Johan appen, mailen of bellen en dan zorgen die dat je aanmelding op de website wordt vastgelegd.

Binnenkort wordt het wedstrijdschema voor het zaalseizoen bekend en kunnen we ook de andere bardiensten gaan invullen.
Ik heb ze al klaargezet, dus je zou al een bardienst kunnen reserveren.

• Marli Heil