A PHP Error was encountered

Geplaatst 22-09-2016

Geplaatst door

Scheidsrechters bedankt!
Van 1 tot en met 9 oktober is het ‘de week van de scheidsrechters’. Het bestuur wil namens de leden van Fortissimo haar waardering uitspreken aan alle scheidsrechters binnen de vereniging en hen bedanken voor hun inzet. Onze scheidsrechters maken het immers mogelijk dat veel Fortissimo-korfballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten. Hebben jullie je weleens gerealiseerd dat dat deze mensen net zoals wij sporters en vrijwilligers, passie hebben voor het korfbal en in hun vrije tijd op het veld staan voor ons? Zij zijn voor ons onmisbaar, want: zonder scheids geen wedstrijd!  Daarom voor alle scheidsrechters: grote dank voor jullie inzet!

Pinbetalingen
In onze kantine is het gelukkig mogelijk  om contact of per PIN te betalen. Voorlopig willen wij deze mogelijkheden beide blijven aanbieden. Wel hopen wij dat steeds meer leden van de PIN gebruik willen maken omdat pinnen een snelle, veilige en eenvoudige manier van betalen is.  Dus: pinnen als het kan en contant als het moet. Als bestuur blijven we de ontwikkeling rondom het betalingsverkeer op afstand volgen.

Namens het bestuur

• Marli Heil