Nieuwe layout website

Geplaatst 06-06-2016

Geplaatst door Ron van Weverwijk

Het is 15 februari: Ik krijg mijn weekelijkse email met LinkedIn updates.

"Tycho Konings is now: Vormgever at Medonline"

En meteen moet ik aan de Fortissimo website denken. Het is al langetijd mijn wens om de uitstraling van ons website te verbeteren. Zelf ben ik erg technisch. Na jaren lang applicatie gebouwd te hebben voor grootte Nederlandse bedrijven kan ik prima een website maken, maar om het er mooi uit te laten zien had ik altijd collega's om me heen.

Misschien hebben we nu met Tycho wel de juiste persoon gevonden. Direct stuur ik hem een email:
Hey Tycho, Het valt me nu pas op LinkedIn op dat jij in de visual design zit. Wil jij eens kijken hoe we de website van fortissimo wat mooier kunnen maken? Hoor graag van je! Ron
Met een kort, maar duidelijk antwoord:
Hey Ron, Ik ga er naar kijken binnenkort, leuk! Groet
Tycho geeft aan nog erg druk te zijn met school en dat echt even voor gaat, geen probleem, we hebben in iedergeval een opening!

Een paar weken later ontvang ik het ontwerp van Tycho. Met een paar aanpassingen heeft hij de site 10 stappen vooruit gebracht en hebben we de startpagina van Fortissimo echt een heel ander gezicht gegeven. Eentje die past bij onze vereniging: Een frisse gezellige korfbal vereniging!

Tycho, ik ben je zeer dankbaar!

groeten,
Ron