Geslaagde feestavond Vrienden van Fortissimo

Geplaatst 05-06-2016

Geplaatst door Hanzel

De Vrienden van Fortissimo organiseerde vrijdagavond 04 juni een feestavond voor haar leden. Na een welkoms woord door de vorzitter Fulco van Schaik kon het feest gaan beginnen met een  koud en warm buffet dat weer prima was verzorgd door onze slager Frans van Rooijen. Na het gezamenlijk diner werd er een  spel gespeeld genaamd Pub Quiz. De aanwezigen werden verdeeld in 8 groepen van minimaal 5 personen incl.  een teamcaptan. Rob Bergman presenteerde deze avond terwijl Fulco de techniek via de laptop en beamer regelde. Er werden 8 rondes gespeeld varierend van muziekvragen tot geluidsfragmenten uit diverse films of series. Al met al een geslaagde avond. DJ hanzel zorgde tussendoor voor de muziek. Cees en Lukas nog bedankt voor de bardienst. Rob bedankt voor de presentatie van deze avond.
De VVF kunnen altijd nieuwe leden gebruiken ; voor minimaal 25 euro per jaar kun u ook meedoen aan dit soort feestjes. Inschrijf formulieren liggen in de kantine of neem contact op met Ineke van de Velden  tel.  06 - 28 20 58 79.

• Cees Vink