A PHP Error was encountered

Geslaagd jubileumfeest

Geplaatst 26-06-2016

Geplaatst door

Op 23 juni 2016 bestond Korfbalverenigng Fortissimo 50 jaar. Dit was aanleiding om op zaterdag 25 juni 2016 het jubileum uitvoerig te vieren.

​De dag begon met het overhandigen van de jubileumkrant , door een enthousiaste jubileumcommissie samen gesteld, gevolg door het traditionele famillie toernooi. Gelukkig werkte het weer mee en konden de deelnemers na de sportieve prestaties genieten van een heerlijke lunch.
Nadat wij vele oudleden en andere belanstellende mochten ontvangen, waaronder een afgevaardigde van het KNKV en de sponsor van de pupil van de week,
werd een wedstrijd gespeeld tussen de selecties  1 en 2 en de aanstormende jeugd uit de A, B en C. De wedstrijd werd gestart door Thea van Vliet, mede oprichtster van KV Fortissimo en haar kleindochter Eva. Na deze wedstrijden was het tijd voor een borrel en bij te kletsen met oudleden.

Ook de wethouder Sport, Marijke van Beukering kwam de felicitaties aan KV Fortissimo namens het gemeentebestuur overbrengen.

Daarna werd het startsein gegeven voor de BBQ , hetgeen weer een prachtig tafereel laat zien .Een compliment voor de organisatie die dit geheel goed heeft doen laten verlopen is hier wel op zijn plaats.

Nadat iedereen was uitgegeten brak het moment aan, dat de feestavond kon worden gestart. Tot in de late uurtjes kon er worden gefeest.

Naar aanleiding van de Jubileumkrant wil ik nog een paar opmerkingen maken.
In het stukje geschiedenis ( bladzijde 10 en 11 ) met betrekking tot de miscommunicatie moet ik zeggen, dat dit bij het begin was van mijn bestuursperiode, dus omstreeks 2006. Dat heeft dus niet te maken met alle contacten daarna met de gemeente en zeker niet met de besprekingen met de gemeente met betrekking tot de sporthal. De realisatie van de sporthal is veel meer toe te schrijven aan mijn voorganger Ed van Moolenbroek.
Ere wie ere toekomt.
Al met al kunnen we terugkijken op een zeer geslaagd Jubileumfeest.
Het bestuur dankt dan ook allen, die zich op welke wijze danook hebben ingezet om van dit jubileumfeest een succes te maken.

Er zijn op deze dag veel fotoos gemaakt. Deze zullen ongetwijfeld de komende tijd te zien zijn op onze website.

Edit:

Er zijn zeker een hoop foto's gemaakt! De eerste staan hier op de site!