Datum inleveren sponsorkleding

Geplaatst 01-06-2016

Geplaatst door Sonja

Dag allemaal,

Het is weer het einde van het seizoen en dus tijd om de sponsorkleding in te leveren!

De inlever datums van de sponsorkleding zijn: donderdag 2 en dinsdag 7 juni tussen 19:00 en 20:00!

Wat willen we hebben:
- De shirtjes van de spelers die een andere maat nodig hebben en van spelers die stoppen moeten met de shirtjestas mee ingeleverd worden.
- Teams die shirts met nummer hebben alle shirtjes in shirtjestas inleveren.
- Teams met trainingspakken en/of anderen sponsorkleding moeten deze inleveren.
- Ook alle trainers en coaches die nog niet weten of zij volgend jaar doorgaan graag hun trainingspak en/of jas inleveren.

De vraag aan de trainers/coaches om voor 5 Juni een lijst aan ons te geven met welke spelers een nieuw shirt nodig hebben en welke maat? Wij verwachten dat iedereen hier zijn verantwoordelijkheid voor neemt. Zodat wij (de sponsorcommissie) ervoor kunnen zorgen dat elke speler volgend seizoen weer een wedstrijdshirt heeft.

Als laatste willen we ook graag nog even melden voor de mensen die de shirts thuishouden dat het niet de bedoeling is dat die worden gebruikt voor anderen sportactiviteiten, maar uitsluitend voor de wedstrijden.

Iedereen alvast bedankt voor de medewerking!

Groeten,
De sponsorcommissie (sponsorcommissie@kvfortissimo.nl)
(Sonja Rijpstra & Nicole van Schaik)

• Rick de Kuijer