Wedstrijdshirts

Geplaatst 23-05-2016

Geplaatst door Sonja

Trainers, coaches en spelers opgelet!

Net zoals vorig jaar willen wij jullie het volgende vragen m.b.t. de wedstrijdshirts van de Plus:

·         Als je het shirt dat je nu draagt nog past? Neem je je shirt de laatste wedstrijd mee naar huis, bewaar je goed en neem je volgend seizoen mee bij de eerste wedstrijd.

·         Heb je een andere maat nodig? Dan laat je bij de laatste wedstrijd het wedstrijdshirt in de shirtjestas en geef je z.s.m. bij je trainer/coach door welke maat je volgend seizoen nodig hebt. De sponsorcommissie zorgt ervoor dat volgend seizoen je shirt met de goede maat in de tas van je (nieuwe) team zit.

·         De spelers van de  A1, B1, D1 & de selectie die nummers op de achterkant hebben, of een hoofdsponsor hebben. Leveren allemaal hun shirt in en doen deze in de shirtjestas.

·         Verwacht je volgend seizoen in de A1, B1 & D1 te gaan spelen, dan willen we je vragen ook je shirt in te leveren!? Mocht dit dan toch anders zijn krijg je alsnog een Plus sponsorshirt.

De vraag aan de trainers/coaches om voor 5 Juni een lijst aan ons te geven met welke spelers een nieuw shirt nodig hebben en welke maat? Wij verwachten dat iedereen hier zijn verantwoordelijkheid voor neemt. Zodat wij (de sponsorcommissie) ervoor kunnen zorgen dat elke speler volgend seizoen weer een wedstrijdshirt heeft.

Iedereen alvast bedankt voor de medewerking!

Groeten,
De sponsorcommissie
(Sonja Rijpstra & Nicole van Schaik)

• Stef van Veenendaal