A PHP Error was encountered

Johan Boer vrijwilliger van het jaar 2016

Geplaatst 10-05-2016

Geplaatst door

Afgelopen zaterdag, 7 mei 2016, heeft de jaarlijkse vrijwilligersavond plaatsgevonden. Na een welkomst woord door de voorzittter aan alle aanwezige vrijwilligers werd onder het genot van een hapje en een drankje de avond geopend. Vervolgens werd het spel "wie is de mol" gespeeld onder de bekwame en enthousiaste leiding van Jennifer, Nadine en Sander.
​Tussen het tweede en derde spel maakte de voorzitter de vrijwilliger van het jaar 2016 bekend.In tegenstelling tot voorgaande jaren, waarin alle leden konden stemmen voor de vrijwilliger van het jaar heeft deze keer het bestuur een keuze gemaakt en deze keuze viel op Johan Boer.
De motivatie van het bestuur voor deze keuze werd ingegeven door het vele, vaak onzichtbare, werk dat Johan het afgelopen jaar met betrekking tot de verbouwing van de kantine en de vernieuwing en uitbreiding van de keuken heeft verricht.
Mede hierdoor staat er een prachtige kantine en keuken, die door onze leden en door onze bezoekers zeer wordt gewaardeerd.