Fortissimo D1: Seizoen 2015-2016

Geplaatst 29-05-2016

Geplaatst door Kitty van Houten

Het seizoen 2015-2016 is voor de D1 een SUPER-seizoen geweest!
Na kampioenschappen in het najaar én in de zaal in de eerste klasse, mochten wij het in de voorjaarscompetitie gaan proberen in de Hoofdklasse.
Onze verwachting was, dat wij waarschijnlijk meerdere wedstrijden zouden gaan verliezen, maar hier dan wel heel veel van zouden leren.
De eerste wedstrijd tegen Oranje-Wit, klopte ook wel met dit beeld. We werden niet weggespeeld, maar verloren duidelijk met 5-12.
De volgende tegenstanders waren Ten Donck en Sporting Delta, die toch ook al Hoofdklasse hadden gespeeld.
Maar hier wonnen wij zowel de uit- als thuiswedstrijden van en nestelden ons stevig op de 2e plaats.
Met een hele grote stunt, hadden wij in de laatste wedstrijd nog het kampioenschap binnen kunnen halen, maar Oranje-Wit was echt een maatje te groot en de terechte kampioen.
Toch voelt de 2e plaats bij ons debuut in de Hoofdklasse ook als een kampioenschap!

Onze toppers zijn: Sara, Gwen, Lieke, Kayleigh, Kayla, Twan, Max, Xavi en natuurlijk onze aanvoerder Joep!

Ook een bedankje voor onze vaste reserves van de D2: Kelly, Ilse, Sven en Tjeerd. Top!

Twee trotse coaches,
Daphne en Kitty